Wednesday, July 29, 2009
aku dh mula confused..adoii ap yg aku wat neh..sanya mcm slh je..pat0t ke wat camni..kwn je bgi aku tpi aku mcm xsdp ati lah..napa la aku leh jdi rapat sgt gan bdk tu.rsa mcm aku ni teruk sgt2...uwaaaa i feel bad..Image Hosting by imagefra.me

ermm camna aku nk wat neh..tpi aku rsa mcm xda la slh sbb aku cuma kwn kan.o.m.g aku dh jdi owg len hahaha..nvm just go with the flow.
posted by thefaces at 5:58 PM | 0 comments
Tuesday, July 7, 2009
ari first kat campus mmg penat...penat gan add n drop n smua menda2 len..adoi aku rsa aku xdpt tumpukan perhatian dlm kls..penat sgt2 kot..smlm aku gan lai kul 7.30 blik umah mandi pas2 kul9 kuar jmpa rara then at 10.30pm da perjumpaan..tpi xpe sok aku blik hehe...aku rsa mcm serba slh nk blik sbb aku da kls sebenarnya hehe..nnti aku tulis lgi psl oreintasi week..best sgt tpi penat yg teramat wakaka...gtg...
posted by thefaces at 5:08 PM | 0 comments