Thursday, September 3, 2009
arini aku dpt taw something..xcukup lgi ke ape yg aku wat bodo je selama nie.terus trg akue kta aku sedih sgt..bila dh smpai tahap aku xleh tahan aku nangis puas2 tgh ari tdi..rasa cam nk mrh pon da..tpi aku bkn jenis yg suka mrh2..everything aku yg tanggung .dh la tension gan exam!!menda ni lak jdi!!bulan ramadhan byk dugaan kot..the whole day aku xda mood n pe lg xde mood nk stdy dh..aku ni secretive owg nya..xslh kalo personal life aku tanak gtaw org len..tpi jgn smpai nk ckp belakang aku n kta yg bkn2 psl aku..pe yg aku wat kat dorg ha!!!ni sbb nya aku xpecaya kan sape2 pon..rsa cam xde kwn pon xpe lah camni...so this weekend aku nk kuar dri cni n wat ap yg aku nk wat..mylife so suka ati aku nk wat pe pon.jgn nk menyibuk psl hal owg.jga hal sendri ckup lah!!!!!
posted by thefaces at 8:31 AM | 1 comments